Išvyka gerai besimokantiems mokiniams
Balandžio 26d. Raseinių r. Šiluvos gimnazijos gerai besimokantiems mokiniams paskatinimui buvo suorganizuota pažintinė edukacinė išvyka į Telšius.

Pirmoji stotelė buvo Užventyje, ten mes aplankėme dvaro vandens malūną. Smalsumo vedami nuo kalvos pamatyti dar didesnius kalnus, kaip Medvėgalį, Moteraitį, Girdžiūtę užkopėme ant Šatrijos kalno. Trečiadienio diena buvo apsiniaukusi, todėl akys nepamatė dar gražesnių vaizdų nei tikėjomės. Tačiau senovinių motociklų muziejus paliko gerą įspūdį. Vienoje patalpoje galėjome pamatyti ten eksponuojamus prieškarinių, pokarinių ir vienetinių motociklų modelius, pagamintus 1901-1945 metais. Visi jie į muziejų atvežti iš įvairių pasaulio šalių: Amerikos, Anglijos, Vokietijos, Rusijos ir kt. Per pietus leidomės į ekskursiją su gide susipažinti su Telšių senamiesčiu. Teko pasivaikščioti palei Masčio ežerą, aplankyti Telšių Šv. Antano Paduviečio katedrą-Bernardinų vienuolyno ir kunigų seminarijos statinių kompleksą. Po visų meškų skaičiavimo varžybų nusprendėme pasistiprinti „Džiugas” užkandinėje. Ten valgėme ledus, pasišnekučiavome ir pasidalinome kelionės įspūdžiais. Paskutinė stotelė buvo „Žvėrinčius“ Ubiškės girininkijoje, prie Laukstėnų kaimo. Ten gyvena apuokai, lūšys, muflonai, danieliai, meškinas Timofejus ir dar yra aptvertas 2,4 ha ploto miško sklyas vilkams. Meškino Timofejaus neradome, bet tikimės sutikti jį kitą kartą.